mandag den 9. januar 2012

En lysende ide

Genbrugsbutikker bugner jo af lampeskærme, men lige midt imellem dem alle var lige netop den...
Jeg kunne se den lige ville passe til en fod jeg har haft liggende i skuret i mange år, den er for øvrigt lavet af Steffan da han gik på efterskole i tidernes morgen .Jeg kan ikke rigtig bestemme mig for hvad der skal ske med skærmen, derfor har jeg fået en genial ide. Skærmen skal simpelthen skifte udseende med jævne mellemrum, og ikke nok med det, det er simpelthen mine faste læsere der skal være med til at bestemme hvad der skal ske med den. Så hvis ikke du er fast læser så skynd dig at blive det og kom med en ide

Lige nu har jeg viklet knapper rundt om skærmen, har også haft i tankerne at det kunne være sjovt at sætte filtkugler  eller smeltede hamaperler på, eller lade mine børnebørn male den, eller sætte lapper på af retrostof...... HVAD SYNES DU???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar