lørdag den 7. januar 2012

Hvad hjertet begærer

Så er weekenden jo godt i gang...Jeg har denne weekend HELT for mig selv, drengene tog til stævne i Odense i går morges kl 6 og vender først hjem igen søndag aften. Jeg har altså en hel weekend, hvor jeg kun skal lave det som hjertet begærer....

Jeg indledte i går med at tage på genbrug, fandt lige det jeg søgte til mine nye projekter. Resultaterne kommer selvfølgelig her på bloggen lige så snart de er færdige, så følg med, det er ret fixe ting :-)

I dag har jeg fået gang i strikkepinde og garn, jeg skal have et par futter
Lige nu ligner det ikke ret meget futter, det kommer de meget snart til....

I aften vil jeg bare slappe af. Tror jeg vil drikke et glas vin, se en film, læse ligegyldige blade eller måske bare kravle i seng med mine bøger, skal nemlig lige have afsluttet den jeg er i gang med,  så den kan blive afløst af en ny. Fortsat god weekend





1 kommentar:

  1. Ejjjj nu bliver det snart for meget - kan du strikke?
    Hyg dig endeligt - bare det var mig der havde fri weekend....

    SvarSlet